دوره آموزش سئو و به همراه شایعات شایعه شده در سئو

Wiki Article

برای اینکه سایت خود را به صفحه اول گوگل و به ویژه سه سایت اول گوگل برسانید، باید با قوانین و اصول سئو را به خوبی یاد بگیرید. چرا که سایت‌های پربازدید یا سایت‌های اول گوگل برای رسیدن به این مرتبه تلاش بسیاری کرده‌اند و تمام قوانین سئو را با دقت انجام داده‌اند.

یکی از شاخصه های سئو که شما فرمودید قرار دادن تصویر در پست است حال سوالم این است که:

به بیان ساده سئو به تمامی اقداماتی گفته می‌شود که باید بر روی سایت شما انجام گیرد تا رتبه‌ی سایت شما بهتر شود. بخشی از حیاتی‌ترین اقداماتی که باید در سایت خود پیاده کنید شامل طراحی بهینه سایت، استراتژی صحیح محتوا و تولید محتوا ارزشمند می‌باشد که جز اساسی‌ترین موارد در بهینه‌سازی یک سایت می‌باشند.

برای مثال عبارت کشاورزی پایدار را در نظر بگیرید. با سرچ این عبارت در گوگل بر اساس اصول سئو کردن کلمه در سایت موردنظر، سایت مذکور در رتبه بالای گوگل قرار می‌گیرد و بازدید آن به شدت افزایش می‌یابد.

فنی هستند و به صورت مداوم اطلاعات خود را میتوانند به روز کنند.

یک منبع عالی برای درک فکر و سیاست‌ها موتور جستجوی گوگل، کتابی است به نام «راهنمای ارزیاب‌های گوگل» این که این کتاب چیست و چه فایده‌ای دارد را در صفحه توضیحاتش بخوانید.

الگوریتم مرغ مگس‌خوار گوگل از همان زمان که آمد تحولات بزرگی را در موتور جستجوی گوگل ایجاد کرد. وظیفۀ این الگوریتم نشان دادن مرتبط‌ترین و دقیق‌ترین نتایج به کاربران است؛ برای همین هم به جای تمرکز روی یک کلمۀ کلیدی خاص، واژه‌های هم‌معنی را نیز در نظر می‌گیرد.

وبسیما به عنوان بزرگترین و به روزترین مرجع آموزش سئو در ایران خدمات ویژه ای به مخاطبین خود ارایه کرده است. با انتخاب هریک از صفحات زیر اطلاعات بیشتری در مورد سئو و حواشی آن کسب خواهید کرد.

یکی از بخش‌هایی که گوگل به آن توجه می‌کند، آدرس صفحات مختلف سایت است. تجربه نشان داده است که هر چقدر که این آدرس کوتاه‌تر، خواناتر و با موضوع محتوای شما مرتبط باشد، تاثیر بهتری روی سئو دارد.

باید توجه داشته باشید که هر چند سئوی کلاه سیاه کار را برای شما ساده‌تر می‌کند و در زمان کمتری هم شما را به نتیجه‌ی دلخواهتان می‌رساند اما دوام این موفقیت، معمولا طولی نمی‌کشد و بسیاری از جریمه‌های موتورهای جستجو هم جبران‌ناپذیر است؛ پس هرگز پیروی از این روش، پیشنهاد نمی‌شود.

پیشنهاد می‌کنم همین حالا یا بعد از مطالعۀ این مقاله چک‌لیست سئو که در پایان برای شما گذاشته‌ایم را دانلود کنید و اگر امکانش بود پرینت بگیرید.

موضوع دیگر بک لینک یا لینک خارجی می‌باشد. در واقع استفاده از سایت‌هایی غیر از سایت خود برای لینک دهی است و کاربر با کلیک بر روی کلمه موردنظر وارد سایت دیگری می‌شود. البته برای استفاده از بک لینک باید دانش کافی در آن زمینه را داشته باشید و اصول خاصی را رعایت کنید. اگر بدون رعایت قوانین از سایتی بک لینک بگیرید گوگل سایت شما را جریمه می‌کند و باعث امتیاز منفی برای شما خواهد شد.

اما اگر جریمه هم شدید یک راه بازگشت دارید؛ لینک سایتتان را از تمام صفحات اسپم و بی محتوا پاک کنید.

می تونید در این مورد راهنماییم کنید چطور این مشکل رو برطرف کنم؟
زمانی که سایت پنالتی می‌شود و یا به عبارتی گوگل شما را جریمه می‌کند، سایت شما از نتایج حذف می‌شود و دیگر با سرچ کردن در صفحه مخاطب قرار نمی‌گیرد. این موضوع اهمیت هرچه بیشتر رعایت اصول سئو را برای ما نمایان می‌کند. بنابراین، نشان دهنده مهم بودن آموزش سئو به زبان ساده برای صاحب سایت است.

به این نکته هم توجه داشته باشید که اگر در مدل اول، فقط ساب دامنه بدید، همون ساب دامنه حذف میشه.

برای اینکه با انواع روش‌های لینک‌سازی سایت آشنا شوید مقالۀ دیگر وبلاگ نوین را با عنوان «بک لینک نخرید، بک‌لینک بسازید!

مثلاً اهمیت محتوای مفید همیشه در اولویت گوگل بوده و هست. هیچ وقت این دیدگاه تغییر نکرده است.

اما در همین چند سال اخیر نیز تعداد قابل توجهی کلمه کلیدی بوده است که توانسته ام به صفحه اول گوگل بیاورم و اکنون دیگر به صورت مستقیم روی سئو کار نمی کنم و بیشتر فعالیتم در حوزه آموزش و مشاوره سئو هست و با آموزش اصول سئو به تیم خودم با نظارت به کار آنها کارهای سئو را به پایان می رسانیم.

من میخوام دو تا سایت متفاوت روی یک هاست راه اندازی کنم می خواسم بدونم نتیجه seo تو گوگل چجوریه؟

برای انکر تکست‌ها استراتژی داشته باشید. برای آشنایی کامل با استراتژی و نحوۀ بهینه‌سازی انکر تکست‌ها مقالۀ «چگونه انکر تکست (متن لینک) را بهینه سازی کنیم؟» را بخوانید.

وبسایتی که در نتایج نخست یا حداقل صفحه اول نتایح جستجو دیده نمی‌شود دقیقاً وضعیت مشابهی با انسان گیر افتاده ته چاه دارد.

سئوی کلاه خاکستری به تکنیک‌هایی گفته می‌شود که قانونی و درست نیست اما طوری اجرا می‌شوند که گوگل متوجه نشود.

چه چیزی بخونم؟ با مشخص کردن یک یا چند فیلتر مختلف، مقاله‌های جذاب و مناسب خودتان را پیدا کنید. موضوع مقاله

چقدر زمان می بره که این اتفاق بیفته؟ چه فرمتی برای معرفی لینکهای مخرب درسته؟ آدرس لینک ها به چه صورت باید باشه؟

رپورتاژ آگهی چیست و فاکتورهای یک رپورتاژ مناسب کدامند؟

منظور از لینک‌بیلدینگ یا لینک‌سازی خارجی، دریافت لینک از سایت‌های دیگر به سایت خودمان است. موتورهای جستجوگر از لینک ها برای تعقیب وب سایت ها استفاده می کنند؛ آنها لینک‌های موجود در بین تک‌تک صفحات وب سایت‌تان را دنبال می‌کنند و در تصویری بزرگتر، تمام لینک‌های موجود در بین وب‌سایت‌ها را زیر نظر دارند.

سئو کلاه سیاه روشی پرریسک برای رساندن سایت به صفحه اول گوگل می‌باشد. برای استفاده از این روش لازم است تخصص بسیار زیادی در زمینه مدرس دوره آموزش سئو سئو سایت داشته باشید. چراکه کوچک‌ترین اشتباه در این عملیات باعث از بین رفتن سایت شما می‌شود و اگر گوگل متوجه شود که از این روش استفاده می‌کنید، سایت شما را جریمه و پنالتی می‌کند.

Report this wiki page